Werkwijze
De medewerker oriënteert u zich concreet op de arbeidsmarkt door informatie in te winnen, contacten te leggen en met mensen te spreken (netwerken). Hij neemt het heft in eigen hand en maakt optimaal gebruik van de mogelijkheden van social media. Hij formuleert krachtige en duidelijke cv’s en sollicitatiebrieven én leert zich enthousiast en helder te presenteren (zowel verbaal als non-verbaal) in netwerk- en sollicitatiegesprekken. Het resultaat is, dat hij zich effectief presenteert. Op een concrete en praktische manier leert de medewerker de kneepjes van het netwerken en solliciteren. Zichzelf goed presenteren in een sollicitatiegesprek traint de medewerker in een Individuele sollicitatietraining van 2 uur.
Resultaat
De medewerker kan zichzelf effectief presenteren. Hij benadert de arbeidsmarkt actief via de verschillende relevante kanalen. Zodoende vergroot hij sterk zijn kans op succes. In veel gevallen vindt hij zo een nieuwe functie die bij zijn ambitie en talenten past.
Duur
Jobmarketing bestaat uit 2 tot 4 gesprekken van 1,5 uur én indien nodig een training van 2 uur in het voeren van sollicitatiegesprekken met een ervaren selecteur/acteur.
Ondersteuning per email en telefonisch tijdens sollicitatieprocedures maakt deel uit van de begeleiding.
U krijgt een offerte op maat.
Voor wie
- Voor mensen die ondersteuning willen bij het actief en effectief benaderen van de arbeidsmarkt.
- Voor mensen die het traject Loopbaanzelfsturing hebben afgerond.